Biznesowy elementarz o hurtowniach

Już we wrześniu nowy, uzupełniony „Katalog hurtowni ogrodniczych”               

Druga, zupełnie nowa edycja ekskluzywnego „Katalogu hurtowni ogrodniczych” już we wrześniu w nakładzie 7 000 egzemplarzy trafi do wszystkich prenumeratorów „Biznesu Ogrodniczego”. W nowej wersji tego jedynego w branży ogrodniczej zestawienia hurtowni znajdą się nie tylko ogólnopolskie hurtownie oferujące szeroki wybór asortymentu ogrodniczego, ale także hurtownie roślin, kwiatów ciętych, podłoży, nawozów i środków ochrony roślin, narzędzi, sprzętu zmechanizowanego, artykułów dekoracyjnych i dodatków florystycznych.   
„Katalog hurtowni ogrodniczych” będzie podstawowym źródłem informacji dla całej branży ogrodniczej, niezbędnym narzędziem pracy dla wszystkich podmiotów, które zajmują się zielonym biznesem. 
Dane adresowe, telefony, kontakty do właścicieli, opis oferty asortymentowej, zasięg działania, czas realizacji zamówień i wiele, wiele więcej – to wszystko będzie można znaleźć w „Katalogu hurtowni ogrodniczych”.
Tego typu opracowania stanowią w innych branżach biznesowy elementarz – w branży ogrodniczej będzie nim od września „Katalog hurtowni ogrodniczych”.

„Katalog hurtowni ogrodniczych” trafi do:

    właścicieli sklepów i centrów ogrodniczych
    kupców sieci DIY
    architektów krajobrazu
    producentów działających w branży ogrodniczej
    hurtowni ogrodniczych

 

Mariusz Lewandowski
właściciel Centrum Ogrodnicze Iglak

Publikacja w „Katalogu hurtowni ogrodniczych” to szansa dla tego typu placówek na przedstawienie swojej oferty klientom, czyli centrom ogrodniczym. W przeciwieństwie do pracy przedstawicieli handlowych, w ten sposób można dotrzeć do wielu centrów jednocześnie. Hurtownie, oprócz prezentacji asortymentu, powinny w takim katalogu zawrzeć także informacje o warunkach współpracy i programie lojalnościowym, bo to one często decydują o nawiązaniu współpracy. 

 

Damian Winiarski
dyrektor oddziału Green & Joy

Ofertę naszej hurtowni zaprezentowaliśmy w poprzednim katalogu przygotowanym przez „Biznes Ogrodniczy” i z pewnością pokażemy się w nim także w tym roku, bo to dobry sposób dotarcia do potencjalnych klientów. Taki katalog hurtowni jest wiarygodnym źródłem informacji i pozwala w łatwy sposób porównać oferty kilku placówek.   
 

 

Artur Chraniuk
specjalista ds. sprzedaży Wokas

„Katalog hurtowni ogrodniczych”, który w uporządkowany sposób prezentuje ofertę wielu tego typu placówek, to bardzo przydatna publikacja. Choć firmy działające w branży dysponują własnymi bazami danych, to często są one niekompletne, a „Biznesowi Ogrodniczemu” często udaje się nas czymś zaskoczyć. Taki katalog jest szczególnie ważny dla hurtowni o ogólnopolskim zasięgu, które chcą poszerzać bazę swoich odbiorców.
 

REKLAMA